Podbój kosmosu, podbój rynku: marketing i komunikacja marek w przemyśle kosmicznymPodbój kosmosu, podbój rynku: marketing i komunikacja marek w przemyśle kosmicznymPodbój kosmosu, podbój rynku: marketing i komunikacja marek w przemyśle kosmicznymPodbój kosmosu, podbój rynku: marketing i komunikacja marek w przemyśle kosmicznym
Czy trzeba coś robić, żeby loty kosmiczne budziły entuzjazm? Tak! (kadr z: SpaceX „Starship. First integrated flight test”)

Podbój kosmosu, podbój rynku: marketing i komunikacja marek w przemyśle kosmicznym

Podbój kosmosu, podbój rynku: marketing i komunikacja marek w przemyśle kosmicznym
Agnieszka Wrońska

Agnieszka Wrońska

-

PR account manager, Come Creations Group

Agnieszka Wrońska

Agnieszka Wrońska

PR account manager
Come Creations Group

Odpowiada głównie za relacje klientów z mediami, obsługiwała również projekt dla GeniCore. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Z brandingiem i PR związana od kilkunastu lat. Ma bogate doświadczenie w branży modowej i dóbr luksusowych. Obszary jej zainteresowania to: strategia, psychologia zachowań konsumenckich, CSR, ekologia i zrównoważony rozwój, komunikacja skierowana do różnych grup wiekowych. Komunikuje się sprawnie w kilku językach obcych.

Space industry, kiedyś dostępna dla nielicznych, skupiona w rękach państwowych agencji kosmicznych, dziś jest dostępna również dla prywatnych przedsiębiorstw. Te prężnie (i coraz zacieklej) konkurują na międzynarodowym rynku. W takich warunkach strategie marketingowe i komunikacyjne stają się równie ważne, jak innowacyjność technologiczna, wpływają bowiem na postrzeganie marek w ich branży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja