Jak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech krokówJak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech krokówJak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech krokówJak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech kroków
Masz innowację? Świetnie, ale musisz umieć ją opowiedzieć innym (fot. Pixabay)

Jak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech kroków

Jak komunikować innowacje technologiczne? Metoda trzech kroków
dr Anita Kijanka

dr Anita Kijanka

-

CEO, Come Creations Group

dr Anita Kijanka

dr Anita Kijanka

CEO
Come Creations Group

Od 13 lat zajmuje się komunikacją firm technologicznych. Śledzi i analizuje trendy, rozwija społeczność Strong Women in IT.

Regularnie trafiają do mnie twórcy nowych rozwiązań technologicznych. Ich produkt czy usługa bez wątpienia są technologicznie zaawansowane i nowatorskie. Dlaczego zatem do mnie trafiają, szukając pomocy? Okazuje się, że największą trudność twórcom technologicznych innowacji sprawia opowiedzenie o tym, czym się zajmują. Choć wierzą w swój projekt i poświęcili mu nierzadko sporą część życia, mają problem z przekazaniem światu chociażby tak podstawowych informacji jak te, co w praktyce umożliwia ich produkt.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja