Współpracujemy z NASA – niech dowie się o tym świat. Case study GeniCoreWspółpracujemy z NASA – niech dowie się o tym świat. Case study GeniCoreWspółpracujemy z NASA – niech dowie się o tym świat. Case study GeniCoreWspółpracujemy z NASA – niech dowie się o tym świat. Case study GeniCore
Do startu takiej współpracy warto się przygotować (fot. NASA-Imagery/Pixabay)

Współpracujemy z NASA – niech dowie się o tym świat. Case study GeniCore

Współpracujemy z NASA – niech dowie się o tym świat. Case study GeniCore
Agnieszka Wrońska

Agnieszka Wrońska

-

PR account manager, Come Creations Group

Agnieszka Wrońska

Agnieszka Wrońska

PR account manager
Come Creations Group

Odpowiada głównie za relacje klientów z mediami, obsługiwała również projekt dla GeniCore. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Z brandingiem i PR związana od kilkunastu lat. Ma bogate doświadczenie w branży modowej i dóbr luksusowych. Obszary jej zainteresowania to: strategia, psychologia zachowań konsumenckich, CSR, ekologia i zrównoważony rozwój, komunikacja skierowana do różnych grup wiekowych. Komunikuje się sprawnie w kilku językach obcych.

W Polsce działa już kilkaset firm z powodzeniem funkcjonujących w przemyśle kosmicznym, choć do pozycji liderów zwykle sporo im jeszcze brakuje. Gdy więc marka GeniCore wygrała prestiżowy przetarg dla NASA, chciała dobrze wykorzystać to wizerunkowo.

Polska marka GeniCore istnieje od ponad dziesięciu lat. Produkuje urządzenie do produkcji materiałów metodą spiekania SPS. Dostarcza jedną z kluczowych technologii do opracowywania i wytwarzania materiałów wysokotemperaturowych. Materiały tego typu mogą być wykorzystywane w przemyśle kosmicznym (np. do budowy osłon termicznych statków i rakiet kosmicznych), ale też w przemyśle medycznym, obronnym czy samochodowym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja