- 1
- 2
Premiera „SEO Casebooka” Sempai na 18. urodziny agencji
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Agencja Sempai pokazuje, że SEO wciąż jest istotnym narzędziem, które może zapewnić firmom wzrost widoczności w sieci.
„SEO Casebook” zawiera 18 case studies prezentujących efekty działań SEO w różnych branżach. Każdy przypadek to owoc pracy specjalistów Sempai. Liczba 18 nie jest przypadkowa – to symboliczny odnośnik do tegorocznych 18. urodzin agencji. Publikacja otwiera cykl jubileuszowych wydarzeń i kolejnych materiałów.
W casebooku znalazły się głosy:
- ekspertów z branży,
- przedstawicieli firm dostarczających narzędzia SEO,
- agencji doradczych,
- dużych e-commerce’ów,
- freelancerów,
- specjalistów content marketingu.
Dzielą się oni wiedzą, inspirując do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań.
– Mamy nadzieję, że te historie sukcesu zarówno mniejszych, jak i większych firm staną się dla czytelników źródłem inspiracji i motywacji do dalszego rozwijania ich działań SEO. Zależy nam, aby wskazówki od ekspertów pomogły uczynić ich pracę jeszcze bardziej efektywną i przyjemną – powiedziała Aleksandra Skindzier, senior marketing specialist w Sempai, PM „SEO Casebooka”.
„SEO Casebook” można pobrać ze strony agencji Sempai.
Publikacja powstała we współpracy z firmami: WhitePress, Senuto, SEM House, HalfPrice, Morele.net, 4F, CCC Shoes & Bags, AtomStore, Strategic Mind, Linkhouse i Casbeg. Patronuje jej Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Medialnie projekt wspierają: Marketing przy Kawie, Marketer+, E-commerce w praktyce, Sprawny Marketing.
Premierze publikacji towarzyszył webinar
Współautorzy „SEO Casebooka”:
- Paweł „Zgred” Gontarek,
- Maciej Muszyński (Casbeg),
- Robert Marczak (Linkhouse),
- Shaban Dżelila (Sempai)
– opowiedzieli, czym dla nich jest sukces w SEO.
- 2