Kampania „I love you, hater” marki Sprite rusza w Polsce
  • 5
  • 0
7.05.2019

Kampania „I love you, hater” marki Sprite rusza w Polsce

Marka Sprite (The Coca-Cola Company) startuje z polską odsłoną globalnej kampanii „I love you, hater”. Pokazuje w niej, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2019

„Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do Sieci?”. Raport o udostępnianiu wizerunku najmłodszych w Internecie

40% polskich rodziców dzieli się w Internecie zdjęciami i filmami dokumentującymi dzieciństwo ich dzieci. Rocznie każdy z nich wrzuca średnio 72 zdjęcia i 24 filmy z własnymi dziećmi w rolach głównych. Nawet 3 mln polskich maluchów mogło stać się bohaterami sieciowych telenoweli, z reguły bezwiednie. Jak wygląda zjawisko tzw. sharentingu w Polsce? Temat przybliża raport „Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do Sieci?”, zrealizowany na zlecenie Clue PR.