Fido Dido powraca w reklamie 7Up
  • 0
  • 1
7.05.2019

Fido Dido powraca w reklamie 7Up

Bohater kampanii napojów 7Up (PepsiCo, w USA Dr Pepper) – Fido Dido powraca. Postać pojawiała się w reklamach marki w latach 90. XX w.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2019

„Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do Sieci?”. Raport o udostępnianiu wizerunku najmłodszych w Internecie

40% polskich rodziców dzieli się w Internecie zdjęciami i filmami dokumentującymi dzieciństwo ich dzieci. Rocznie każdy z nich wrzuca średnio 72 zdjęcia i 24 filmy z własnymi dziećmi w rolach głównych. Nawet 3 mln polskich maluchów mogło stać się bohaterami sieciowych telenoweli, z reguły bezwiednie. Jak wygląda zjawisko tzw. sharentingu w Polsce? Temat przybliża raport „Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do Sieci?”, zrealizowany na zlecenie Clue PR.