0 0 0 0 0 29.05.2018Nest Bank wybiera Blue 449Nest Bank rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Wygrała go agencja Blue 449.
3 0 0 0 0 29.05.2018W kwietniu na YouTube królowały spoty wygodnych rozwiązań. „YouTube Ads Leaderboard”Największą popularność na YouTube w kwietniu zyskały reklamy rozwiązań przydatnych w codziennym życiu. Na pierwsze miejsce zestawienia trafiło wideo PITax i program pomocny w rozliczeniach podatkowych. Druga pozycja to Solgaz i wynalazek, który umożliwia gotowanie na gazie, ale bez płomieni. Podium zamyka Traficar i auto na minuty.
0 0 0 0 0 29.05.2018Visa zawiesza kampanię z Morganem Freemanem na skutek stawianych mu zarzutówVisa ogłosiła, że zawiesza działania marketingowe z udziałem Morgana Freemana. Ma to związek z reportażem CNN, w którym aktorowi zarzucono seksistowskie zachowania.
0 0 0 0 0 29.05.2018Allianz wybrał agencję do obsługi onlinePrzetarg na obsługę mediową marki ubezpieczeniowej Allianz wygrał dom mediowy Value Media (Group One). Przedmiotem postępowania było przygotowanie propozycji działań w Internecie, w tym także opracowanie strategii i zakup mediów. Umowa zostanie podpisana na czas nieokreślony.
1 0 0 0 0 29.05.2018Grzegorz Halama i jego kurczaki promują nową markę usług prawnychFirma Availo działająca w formule prawo direct wprowadza na rynek nową markę oraz linię usługową. Proponuje usługę świadczoną zdalnie – przez telefon lub e-mail. Wejściu na rynek HaloPrawo.pl towarzyszy kampania z udziałem Grzegorza Halamy.
0 0 0 0 0 29.05.201828% udziału mobile w globalnej konsumpcji mediów w 2020 r. Prognoza firmy ZenithPowszechność urządzeń mobilnych i szybki transfer danych zmieniły w ostatnich latach sposób, w jaki ludzie na całym świecie konsumują media. W tym roku 24% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy, korzystając z Internetu na urządzeniach mobilnych. Tymczasem w 2011 r. udział mobile globalnie wynosił 5% − wynika z raportu opublikowanego przez Zenith. Do 2020 r. ta proporcja zwiększy się do 28%, bo udział mobilnego Internetu rośnie kosztem niemal wszystkich pozostałych mediów.
1 0 0 0 0 29.05.2018STS rusza z kampanią na mundialBukmacher STS rozpoczął kampanię reklamową związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej w Rosji. Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie.
0 2 0 0 0 29.05.2018Polacy w słodyczach cenią naturalne składniki. Badanie ARC Rynek i OpiniaNaturalność składników, własna receptura oraz obniżona zawartość cukru – to dla Polaków korzystających ze słodkiej oferty lokali kluczowe czynniki wyboru czegoś słodkiego. Co dziesiąty badany zwraca uwagę na zawartość glutenu czy laktozy. Najczęściej Polacy na coś słodkiego idą do lodziarni. Piekarnie i kawiarnie wybierane są przez nich w takim samym stopniu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 0 0 29.05.2018On Board Think Kong pierwszą polską agencją w Content Marketing AssociationOn Board Think Kong dołączyła do grona europejskich agencji content marketingowych zrzeszonych w Content Marketing Association. To pierwsza polska firma w tym brytyjskim stowarzyszeniu.
0 16 0 0 0 29.05.2018Miecze za kreatywność wręczone. Nagrody KTR 201828 maja wręczono 18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody w konkursie KTR 2018. Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymała Grupa Żywiec.