W kwietniu na YouTube królowały spoty wygodnych rozwiązań. „YouTube Ads Leaderboard”
  • 3
  • 0
29.05.2018

W kwietniu na YouTube królowały spoty wygodnych rozwiązań. „YouTube Ads Leaderboard”

Największą popularność na YouTube w kwietniu zyskały reklamy rozwiązań przydatnych w codziennym życiu. Na pierwsze miejsce zestawienia trafiło wideo PITax i program pomocny w rozliczeniach podatkowych. Druga pozycja to Solgaz i wynalazek, który umożliwia gotowanie na gazie, ale bez płomieni. Podium zamyka Traficar i auto na minuty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2018

28% udziału mobile w globalnej konsumpcji mediów w 2020 r. Prognoza firmy Zenith

Powszechność urządzeń mobilnych i szybki transfer danych zmieniły w ostatnich latach sposób, w jaki ludzie na całym świecie konsumują media. W tym roku 24% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy, korzystając z Internetu na urządzeniach mobilnych. Tymczasem w 2011 r. udział mobile globalnie wynosił 5% − wynika z raportu opublikowanego przez Zenith. Do 2020 r. ta proporcja zwiększy się do 28%, bo udział mobilnego Internetu rośnie kosztem niemal wszystkich pozostałych mediów.