STS rusza z kampanią na mundial - Marketing przy Kawie
STS rusza z kampanią na mundial
Advertisement
  • 1
  • 0
29.05.2018

STS rusza z kampanią na mundial

Bukmacher STS rozpoczął kampanię reklamową związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej w Rosji. Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56308 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 maja 2018

  • 0
  • 2
  • 0
29.05.2018

Polacy w słodyczach cenią naturalne składniki. Badanie ARC Rynek i Opinia

Naturalność składników, własna receptura oraz obniżona zawartość cukru – to dla Polaków korzystających ze słodkiej oferty lokali kluczowe czynniki wyboru czegoś słodkiego. Co dziesiąty badany zwraca uwagę na zawartość glutenu czy laktozy. Najczęściej Polacy na coś słodkiego idą do lodziarni. Piekarnie i kawiarnie wybierane są przez nich w takim samym stopniu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.