Allianz wybrał agencję do obsługi online
  • 0
  • 0
29.05.2018

Allianz wybrał agencję do obsługi online

Przetarg na obsługę mediową marki ubezpieczeniowej Allianz wygrał dom mediowy Value Media (Group One). Przedmiotem postępowania było przygotowanie propozycji działań w Internecie, w tym także opracowanie strategii i zakup mediów. Umowa zostanie podpisana na czas nieokreślony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2018

28% udziału mobile w globalnej konsumpcji mediów w 2020 r. Prognoza firmy Zenith

Powszechność urządzeń mobilnych i szybki transfer danych zmieniły w ostatnich latach sposób, w jaki ludzie na całym świecie konsumują media. W tym roku 24% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy, korzystając z Internetu na urządzeniach mobilnych. Tymczasem w 2011 r. udział mobile globalnie wynosił 5% − wynika z raportu opublikowanego przez Zenith. Do 2020 r. ta proporcja zwiększy się do 28%, bo udział mobilnego Internetu rośnie kosztem niemal wszystkich pozostałych mediów.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2018

Polacy w słodyczach cenią naturalne składniki. Badanie ARC Rynek i Opinia

Naturalność składników, własna receptura oraz obniżona zawartość cukru – to dla Polaków korzystających ze słodkiej oferty lokali kluczowe czynniki wyboru czegoś słodkiego. Co dziesiąty badany zwraca uwagę na zawartość glutenu czy laktozy. Najczęściej Polacy na coś słodkiego idą do lodziarni. Piekarnie i kawiarnie wybierane są przez nich w takim samym stopniu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.