0 1 0 0 0 17.11.2016„Gwoździem w mózg” – ukazał się zbiór felietonów Leszka Stafieja„Gwoździem w mózg” to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja. Obejmuje blisko dwie dekady obserwacji autora dotyczących zmian, które zachodzą w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej.
1 1 0 0 0 17.11.2016Pluszowe misie wracają na święta w reklamie lotniska Heathrow (wideo)Londyński port lotniczy Heathrow rozpoczął świąteczną kampanię. Spot ukazuje przygody pary pluszowych misiów, które wysiadają z samolotu i udają się na spotkanie z najbliższymi.
0 1 0 0 3 17.11.2016Amerykanie palą buty New Balance„Pewne sprawy pójdą we właściwym kierunku” – tymi słowami Matt LeBretton, vice president public affairs marki New Balance skomentował zwycięstwo Donalda Trumpa w wyborach prezydenckich. Wywołał tym oburzenie części amerykańskiego społeczeństwa. Przeciwnicy prezydenta elekta w akcie protestu zaczęli palić buty marki.
0 1 0 0 0 17.11.2016W czarny piątek możliwe o 70% więcej zamówień w e-sklepach – prognozuje RTB House (infografika)Zamówień w sklepie internetowym podczas Black Friday może być o 70% więcej, a ruch na stronie może okazać się kilkakrotnie wyższy niż przeciętnie – wynika z analiz RTB House. Firma wzięła pod lupę setki kampanii zrealizowanych w ubiegłym roku na blisko 40 rynkach, by oszacować potencjał zakupowy w nadchodzącym okresie sprzedażowym.
0 4 0 0 0 17.11.2016„Let go” – marka Sloggi promowana w prasie i na outdoorzeWystartowała kampania bieliźniarskiej marki Sloggi. Akcja „Let go” promuje styl życia pełen wolności i komfortu.
0 2 0 0 0 17.11.2016Na co czekają Sokół i Dawid Podsiadło? Teaser Johnniego WalkeraMarka Johnnie Walker zapowiedziała kolejną odsłonę kampanii, w której udział biorą raper Sokół i Dawid Podsiadło. To element projektu „Rób to, w co wierzysz”.
0 2 0 0 0 17.11.2016Rekordowe wydatki handlu na reklamę. Lidl na prowadzeniuWydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85% wydatków całego sektora w 2015 r. W porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku jest to wzrost o 26%. Najwięcej inwestują reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.
0 1 0 0 0 17.11.2016„… tak na marginesie strategii” – nowa książka Marka StaniszewskiegoMarek Staniszewski w swojej najnowszej książce oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
1 1 0 0 1 17.11.2016Alibaba w spocie łączy slogany marek i opowiada historię (wideo)Chiński serwis Alibaba z okazji tegorocznego Dnia Singli, czyli święta zakupów (11 listopada) przygotował niecodzienny spot. Połączył w nim slogany największych globalnych marek, tworząc z nich spójną historię.
0 3 0 0 0 17.11.2016Spicy Mobile: Zakupy spożywcze ze smartfonem to wciąż niszaBlisko co piąty użytkownik smartfona odwiedza za jego pomocą strony popularnych sieci spożywczych – wynika z danych firmy Spicy Mobile zgromadzonych na platformie Mobigate. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już takim zainteresowaniem. Zasięg najpopularniejszych oscyluje wokół 2%.