1 0 0 0 0 24.05.2018KFC z kampanią „5 Hot Wings za 5 zł”KFC rozpoczęło kampanię promującą ofertę „5 Hot Wings za 5 zł”. Działania prowadzone są w telewizji oraz Internecie.
0 0 0 0 0 24.05.2018Wkrótce otwarcie pierwszej w Polsce Ikei w nowym formacieW drugiej połowie 2018 r. Ikea otworzy nowy sklep w warszawskim centrum handlowym Blue City. Trzeci punkt sieci w stolicy będzie różnić się od dotychczasowych. Nowy, mniejszy format w centrum miasta wyposażony zostanie w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które mają ułatwić dokonywanie zakupów.
0 3 0 0 0 23.05.2018Czy polscy internauci wierzą w sukces naszych piłkarzy na mundialu w Rosji? Badanie SW Research28 proc. internautów wierzy, że reprezentacja Polski znajdzie się wśród trzech najlepszych drużyn zbliżającego się mundialu – wynika z badania zrealizowanego przez agencję SW Research. Największe szanse na podium mają zdaniem ankietowanych Niemcy, Hiszpanie i Brazylijczycy.
0 0 0 0 0 23.05.2018PFN będzie rozpoznawać wnioski o dostęp do informacji publicznej, ale skorzysta z prawa do skargi kasacyjnej do NSAZarząd Polskiej Fundacji Narodowej poinformował, że po zapoznaniu się z pisemnym uzasadnieniem wyroku WSA z 10 kwietnia 2018 r. skorzysta z prawa do skargi kasacyjnej do Naczelnego Sądu Administracyjnego. Jak podkreśla, będzie nadal rozpoznawać wnioski o dostęp do informacji publicznej.
0 4 0 0 0 23.05.2018Youtuberzy wracają do „Studia Krakowska”W weekend 25–27 maja znani twórcy z YouTube wcielą się w role gospodarzy drugiej edycji projektu „Studio Krakowska”. Stuart Kluz-Burton (Stuu), Karol Gązwa (Blowek) i Aleksandra Nowak (kanał Beksy) zostaną reporterami Galerii Krakowskiej.
0 0 0 0 0 23.05.2018Maspex wybrał agencję do obsługi marki Łowicz w InternecieW kwietniu 2018 r. Maspex rozpoczął współpracę z agencją reklamową CzArt. Powierzył jej obsługę marki Łowicz w Internecie, w tym w social media.
0 1 0 0 0 23.05.2018Plany wakacyjne Polaków w 2018 r. według IpsosuW tym roku na urlop Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 4,3 tys. zł. Będą wypoczywali blisko 2 tygodnie. 45% rodaków wybierze wakacje w kraju – pokazuje badanie Ipsosu na zlecenie Europ Assistance. Najpopularniejszym kierunkiem zagranicznych wojaży jest południe Europy: Hiszpania, Włochy i Grecja. Wśród pomysłów na spędzanie wakacji króluje odpoczynek nad morzem.
0 1 0 0 0 23.05.2018Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł. Legia Warszawa kolejny rok na czele – raport DeloittePrzychody klubów grających w rozgrywkach Lotto Ekstraklasa wyniosły w 2017 r. 550,4 mln zł. Gdyby jednak doliczyć do tej sumy wpływy z transferów zagranicznych, kwota ta wzrosłaby do 695,6 mln zł. Z raportu Deloitte „Piłkarska liga finansowa” wynika, że w minionym roku przychody klubów z działalności transferowej wyniosły 152,6 mln zł, z czego transfery zagraniczne wygenerowały 145,2 mln zł. Liderem rankingu pod względem przychodów pozostaje niezmiennie Legia Warszawa.
0 2 0 0 0 23.05.2018Polacy beztroscy w social media? – raport Procontent CommunicationPonad połowa Polaków (55%) nie sprawdza regulacji dotyczących danych osobowych na portalach społecznościowych. Takie wyniki przyniosło badanie „Bezpieczeństwo w social media”, przygotowane przez SW Research dla Procontent Communication. Dodatkowo co trzeci badany Polak loguje się w serwisach internetowych, korzystając z facebookowego konta.
0 0 0 0 0 23.05.2018C-Thru wybrał Streetcom do obsługi w InternecieMarka perfum i wód toaletowych C-Thru (Sarantis) wybrała Streetcom do obsługi w Internecie. Agencja zajmie się prowadzeniem konta brandu na Facebooku, obsługą profilu na Instagramie, współpracą z influencerkami, samplingiem produktów i działaniami komunikacyjnymi wokół serii Cosmic Aura.