2 5 0 25.01.2019Gwiazdy śpiewają i tańczą w spocie Grupy TVN i Discovery promującym wiosenną ramówkęTVN rozpoczął kampanię promującą tegoroczną wiosenną ramówkę. W spocie gwiazdy śpiewają i tańczą.
0 1 0 25.01.2019Intermarché wybrało agencję do opracowania nowej koncepcji swoich marketówSieć Intermarché zdecydowała się na skorzystanie z usług holenderskiej JosDeVries. Agencja stworzy kompleksową koncepcję oferty marketów spożywczych. Zaprojektuje też sklep realizujący założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.
0 1 0 25.01.2019Binge-watching po polsku. Badanie IQSCo trzeci Polak w wieku 9–55 lat deklaruje, że jego dominujący styl oglądania seriali to oglądanie wielu odcinków pod rząd, jeden po drugim – wynika z badania syndykatowego, którego autorem jest agencja badawcza IQS. Zjawisko kompulsywnego oglądania seriali, nazywane binge-watchingiem, jest stosunkowo nowe.
0 4 0 25.01.2019Dentsu Aegis Network Polska uruchamia agencję Dentsu XGrupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network Polska powołuje do życia agencję Dentsu X – Events & Media. Będzie ona łączyć spółki Red8 Events, Posterscope, Unlimited oraz dział mediowy Dentsu Aegis Network.
0 0 0 25.01.2019Facebook wprowadza nowe rozwiązania wspomagające bezpieczeństwo markiFacebook zapewnia szereg rozwiązań, które mają pomóc markom lepiej kontrolować to, gdzie pojawiają się ich reklamy. Do tych narzędzi należą m.in. listy wydawców i raporty dotarcia. Reklamodawcy mogą je wykorzystać do tworzenia list zablokowanych lub usuwania określonych wydawców i aplikacji wyświetlających ich reklamy na Facebooku.
1 1 0 25.01.2019Piłkarze i kibice w spocie „Prawdziwa Wisła”Wystartowała kampania reklamowa wspierającą sprzedaż karnetów na wiosenne mecze Wisły Kraków. W spocie wystąpił m.in. Jakub Błaszczykowski.
1 0 0 24.01.2019Bank HSBC odświeża markę i wprowadza własny motyw dźwiękowyDźwiękowa tożsamość marki HSBC to kolejny element odświeżenia brandu. Proces ten ma pomóc w dotarciu do coraz bardziej zajętych i rozproszonych konsumentów. Motyw dźwiękowy i rozwijający go utwór skomponował znany z muzyki elektronicznej artysta Jean-Michel Jarre.
0 0 0 24.01.2019Volkswagen Financial Services obsługiwany reklamowo przez agencję V&PPrzetarg na świadczenie usług reklamowych dla marki Volkswagen Financial Services w Polsce wygrała agencja V&P. Zakres prac obejmuje kompleksową obsługę marki. Umowę podpisano na trzy lata, począwszy od stycznia 2019 r.
0 0 0 24.01.2019Brytyjski urząd rozszerza dochodzenie w sprawie niepoprawnego oznaczania sponsorowanych wpisówThe Competition and Markets Authority zapowiedział rozszerzenie dochodzenia w sprawie tego, jak internetowi influencerzy promują produkty online. Teraz przyjrzy się też roli platform społecznościowych.
0 0 0 24.01.2019Go Sport z nową agencją PRFirma Go Sport Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę PR. Konkurs ofert wygrało Big Picture.