0 0 0 0 0 20.09.2017X-lander z nową agencją marketingowąPolski producent wózków dla dzieci X-lander wybrał agencję ContentHouse do obsługi marketingowej w Internecie.
0 0 0 0 0 20.09.2017Aula Kraków już za dwa tygodnieAula Polska to regularne bezpłatne spotkania, w trakcie których uczestnicy mają szansę poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu i prowadzenia biznesu. Mogą uczyć się prosto od praktyków.
1 1 0 0 0 20.09.2017„Wznoszenie Żubra owocuje” – nowa kampania marki ŻubrRozpoczęła się jesienna kampania marki Żubr. Gra słów w spocie i aktywacja konsumencka nawiązują do zmian w przyrodzie i stylu życia. Plenerowe letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra.
0 3 0 0 0 20.09.2017Relaunch i kampania reklamowa magazynu „Glamour”21 września rozpoczyna się kampania odświeżonego magazynu „Glamour”. Nowy numer magazynu ma trzy okładki do wyboru: z Natalią Nykiel, Joanną Jędrzejczyk oraz Klaudią Halz, wybraną przez czytelniczki Dziewczyną Roku Glamour.
0 0 0 0 0 20.09.2017Axa Assistance z nową agencją marketingowąPrzetarg marki Axa Assistance wygrała agencja iProspect z Grupy Dentsu Aegis Network. Przeprowadzi ona kampanię polis turystycznych ubezpieczyciela oferowanych przez Internet.
0 3 0 0 0 20.09.2017Nowe logo drukarni internetowej Chroma.plNajwiększa polska drukarnia internetowa Chroma.pl zmieniła logo. Projekt powstał na bazie prostokąta, w który wpisywane są kolorowe grafiki. Napis w logotypie celowo wysuwa się poza obszar znaku, by nawiązać do wykraczania poza granice.
0 2 0 0 0 19.09.2017Nowe logo i panel online firmy NewspointNewspoint wprowadza nowe logo. Zmiany obejmują także identyfikację wizualną, stronę internetową i materiały graficzne.
1 1 0 0 0 19.09.2017Wystartowała kampania reklamowa marki ViledaMarka Vileda rozpoczęła kampanię reklamową mopa Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 18 września do 29 października.
0 0 0 0 0 19.09.2017Znamy nominowanych w 18. edycji konkursu SAR Effie Awards85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych, które przełożyły się na wyniki biznesowe inicjatorów.
0 0 0 0 0 19.09.2017Dwie sekundy – Deloitte Digital o największych wyzwaniach wideo onlinePopularność wideo w Internecie rośnie. Sieć jest przepełniona treścią, więc jednym z największych wyzwań dla branży reklamowej jest przyciągnięcie uwagi widza – zauważają eksperci Deloitte Digital.