0 0 29.05.2018Nest Bank wybiera Blue 449firmy TweetNest Bank rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Wygrała go agencja Blue 449.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
3 0 0 0 0 29.05.2018W kwietniu na YouTube królowały spoty wygodnych rozwiązań. „YouTube Ads Leaderboard”Największą popularność na YouTube w kwietniu zyskały reklamy rozwiązań przydatnych w codziennym życiu. Na pierwsze miejsce zestawienia trafiło wideo PITax i program pomocny w rozliczeniach podatkowych. Druga pozycja to Solgaz i wynalazek, który umożliwia gotowanie na gazie, ale bez płomieni. Podium zamyka Traficar i auto na minuty.
0 0 0 0 0 29.05.2018Visa zawiesza kampanię z Morganem Freemanem na skutek stawianych mu zarzutówVisa ogłosiła, że zawiesza działania marketingowe z udziałem Morgana Freemana. Ma to związek z reportażem CNN, w którym aktorowi zarzucono seksistowskie zachowania.
0 0 0 0 0 29.05.2018Allianz wybrał agencję do obsługi onlinePrzetarg na obsługę mediową marki ubezpieczeniowej Allianz wygrał dom mediowy Value Media (Group One). Przedmiotem postępowania było przygotowanie propozycji działań w Internecie, w tym także opracowanie strategii i zakup mediów. Umowa zostanie podpisana na czas nieokreślony.
1 0 0 0 0 29.05.2018Grzegorz Halama i jego kurczaki promują nową markę usług prawnychFirma Availo działająca w formule prawo direct wprowadza na rynek nową markę oraz linię usługową. Proponuje usługę świadczoną zdalnie – przez telefon lub e-mail. Wejściu na rynek HaloPrawo.pl towarzyszy kampania z udziałem Grzegorza Halamy.