Grzegorz Halama i jego kurczaki promują nową markę usług prawnych
  • 1
  • 0
29.05.2018

Grzegorz Halama i jego kurczaki promują nową markę usług prawnych

Firma Availo działająca w formule prawo direct wprowadza na rynek nową markę oraz linię usługową. Proponuje usługę świadczoną zdalnie – przez telefon lub e-mail. Wejściu na rynek HaloPrawo.pl towarzyszy kampania z udziałem Grzegorza Halamy.

W kampanii Halama kreuje postać dobrze znanego miłośnikom kabaretu hodowcy kurczaków, pana Józka. Celem tych działań jest przedstawienie usług prawnych jako swojskich i dostępnych dla każdego.

Kampania prowadzona jest w Internecie. W jej ramach przygotowano krótkie filmy z udziałem ambasadora brandu i zarazem autora kreacji. Pierwszy z nich, zatytułowany „Kaczuszka”, oglądać można od 14 maja. Kolejne dwa – „Alimenty” i „Śpiworki ” – pojawią się w kanale marki na YouTube w czerwcu. Będą im towarzyszyły kilkunastosekundowe trailery.

Z początkiem czerwca ruszą też działania content SEO, targetowanie kontekstowe, remarketing, kampanie AdWords. Potrwają przez co najmniej rok. W planach są też aktywności BTL i kampania telewizyjna.

 

29 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2018

28% udziału mobile w globalnej konsumpcji mediów w 2020 r. Prognoza firmy Zenith

Powszechność urządzeń mobilnych i szybki transfer danych zmieniły w ostatnich latach sposób, w jaki ludzie na całym świecie konsumują media. W tym roku 24% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy, korzystając z Internetu na urządzeniach mobilnych. Tymczasem w 2011 r. udział mobile globalnie wynosił 5% − wynika z raportu opublikowanego przez Zenith. Do 2020 r. ta proporcja zwiększy się do 28%, bo udział mobilnego Internetu rośnie kosztem niemal wszystkich pozostałych mediów.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2018

Polacy w słodyczach cenią naturalne składniki. Badanie ARC Rynek i Opinia

Naturalność składników, własna receptura oraz obniżona zawartość cukru – to dla Polaków korzystających ze słodkiej oferty lokali kluczowe czynniki wyboru czegoś słodkiego. Co dziesiąty badany zwraca uwagę na zawartość glutenu czy laktozy. Najczęściej Polacy na coś słodkiego idą do lodziarni. Piekarnie i kawiarnie wybierane są przez nich w takim samym stopniu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.