Personalia

Wojciech Mierowski creative partnerem i nowym współwłaścicielem Touchideas

Do Touchideas jako creative partner i nowy współwłaściciel dołącza Wojciech Mierowski. Wspólnie z Bartłomiejem Serafińskim, założycielem i partnerem zarządzającym firmy, pokieruje agencją.

Obaj partnerzy, kierując pracami zespołu specjalistów z zakresu strategii biznesowej, strategii marki oraz komunikacji, zamierzają w ciągu roku zbudować wokół Touchideas najsilniejszą firmę brand consultancy w regionie.

Wojciech Mierowski z branżą związany jest od dwudziestu pięciu lat. To współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji BNA. Pracował m.in. dla marek: mBank, Kaspi Bank (Kazachstan), Eurokredit (Ukraina), Empik, Reserved, Radio Chilli Zet, Tyskie, Lech, nHDTV, Żywiec, Lotto, Ekstraklasa, Wirtualna Polska, O2, Onet, Żabka.

Współautor projektów nagradzanych m.in. w konkursach Epica, Złote Orły czy KTR, Effie. Autor wielu publikacji branżowych.

Z Touchideas współpracował już projektowo od 2019 r. Zrealizował kilka strategicznych projektów z obszaru brandingu detalicznego, budowania marek własnych oraz remodelingu sklepów (m.in. Pepco, Eurocash, Plon Warsaw Napoli, Rossmann).

  • 1
Wojciech Mierowski

Wojciech Mierowski


 

Reklama