Nie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketinguNie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketinguNie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketinguNie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketingu

Nie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketingu

Nie ma strategii bez pozycjonowania. Myśl Jacka Trouta w opinii polskich ekspertów marketingu
redakcja

redakcja

-

4 czerwca 2017 r. zmarł Jack Trout, współautor koncepcji pozycjonowania – jednej z najistotniejszych idei w marketingu. Czy pozycjonowanie, zasady brandingu, prawa marketingu sformułowane przez Trouta odejdą wraz z nim? Zapytaliśmy o to praktyków branży.

Przedstawicieli polskiej branży marketingowej poprosiliśmy o odpowiedzi na trzy pytania:

Jak koncepcja pozycjonowania wpłynęła na współczesny marketing?
Czy wykorzystujesz koncepcje Jacka Trouta w codziennej praktyce?
Jak odniesiesz się do krytyki Trouta, która pojawiła się w ostatniej dekadzie? Krytykowali go w swoich pracach, m.in. Byron Sharp i Douglas Holt.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się