Personalia

Łukasz Wiśniewski head of DBI w Havas Media Group

W styczniu 2021 r. do zespołu Havas Media Group dołączy Łukasz Wiśniewski. Obejmie stanowisko head of DBI (Data Business Intelligence). Zastąpi Wiolettę Ładę-Szewczenko, która odeszła do PZU.

Łukasz Wiśniewski to specjalista komunikacji w środowisku internetowym, z silnym zapleczem strategicznym i analitycznym. Ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał m.in. w firmach: Starcom Mediavest Group (Publicis Media), K2 czy Grupie ZPR Media. Realizował projekty dla takich marek jak GlaxoSmithKline (GSK), Nutricia, Carrefour, Honda, Volkswagen, BZ WBK, Getin Bank, PZU, Avon, Samsung, TVN, Heinneken Group, PKN Orlen, TUI czy Levi Strauss.

Na stanowisku head of DBI będzie zarządzał zespołem ekspertów, którzy na podstawie analizy danych i nowych technologii oferują strategie data-driven marketingowe. Specjaliści DBI łączą technologie marketingowe ze strategią danych. Celem jest dostarczanie klientom bieżącej informacji o szybkich zmianach zachodzących w obszarze wykorzystania danych i nowościach technologicznych.

Korzystając z autorskiego narzędzia Data Mature Profile, zespół DBI diagnozuje, jak marki mogą zastosować nowe trendy w komunikacji. Największym projektem zespołu jest wdrożenie na rynek globalnego narzędzia Converged. Ma ono dać klientom agencji nowe możliwości w zakresie przetwarzania danych 1st i 3rd party oraz ich aktywacji w mediach.

Wiśniewski będzie podlegać bezpośrednio Dominikowi Wałędze.

  • 1
Łukasz Wiśniewski

Łukasz Wiśniewski


 

Reklama