Personalia

Tomasz Trzósło nowym head of marketing analytics w Bluerank

Jako szef analityki internetowej będzie odpowiedzialny za rozszerzanie oferty analitycznej, a także nadzorowanie bieżących projektów i pozyskiwanie nowych.

Tomasz Trzósło pracuje w branży e-commerce od 2008 r. Wcześniej był konsultantem i strategiem. Jest e-marketerem, trenerem marketingu internetowego – ekspertem w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Był jednym z 30 certyfikowanych trenerów Google Ads w Polsce od 2013 r. (aż do zakończenia programu w 2018 r.). Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup i również w Bluerank). Prowadził też własną agencję – ROIExperts.pl.

Jest autorem dwóch książek o marketingu internetowym w wyszukiwarce: „Zostań certyfikowanym specjalistą Google Ads” wydanej z PWN oraz „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów”.

  • 1
Tomasz Trzósło

Tomasz Trzósło – head of marketing analytics w Bluerank



Reklama