Personalia

Anna Moczulska awansuje na stanowisko head of digital analytics w Artegence

Dotychczasowa senior digital analyst w Artegence objęła funkcję head of digital analytics. Zarządza wszystkimi działaniami zespołu odpowiedzialnego za analitykę produktów cyfrowych klientów.

Przed rozpoczęciem pracy w Artegence Anna Moczulska była liderką Digital Analytics Team w Sempai. Wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu. Branża zna ją także jako trenera, który chętnie dzieli się wiedzą. Prowadzi zajęcia m.in. na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej.  Z sektorem marketingu internetowego związana jest od 2016 r.

W tym momencie wciąż rosnący zespół zarządzany przez nową head of digital analytics tworzą specjaliści Google i Adobe. Odpowiadają m.in. za:

  • wdrażanie analityki w produkty cyfrowe klientów – pakiet Google i Adobe – również w zgodności z GDPR,
  • analizy związane z efektywnością marketing channels,
  • regularne raporty dla zespołów klientów o ruchu na stronach,
  • łączenie danych o ruchu na stronach z innymi źródłami, jak np. DMP,
  • szkolenia dla klientów z zakresu obsługi pakietów analitycznych Adobe i Google.
  • 1
Anna Moczulska Artegence

Anna Moczulska head of digital analytics w Artegence



Reklama