Personalia

Daniel Kotliński  i Aleksandra Bulanda budują dział strategii w Tigers

Agencja Tigers stawia na rozwój kompetencji strategicznych. Zespół odpowiedzialny za projekty strategii nadal funkcjonuje w strukturze customer success. Po blisko roku rozwoju w ramach zróżnicowanego kompetencyjnie zespołu dział pogłębia specjalizację i uruchamia rekrutację strategów.

Dział strategii tworzy Daniel Kotliński. To strategy planner, wcześniej odpowiedzialny za brand marketing marki własnej Tigers. To samo zadanie ma Aleksandra Bulanda, junior strategy planner. Wcześniej zajmowała się realizacją działań klientów w social media. Dział wspierany jest przez:

  • Karolinę Zduńczyk (szefową zespołu influencer marketingu);
  • Borysa Maruszczaka (senior team leadera i e-commerce specialist).

Chcemy wykorzystać jesień do wzmocnienia obszaru strategii w Tigers. Wszystko po to, by jeszcze lepiej realizować misję bycia przewodnikiem po digitalowej dżungli w 2023 r. W trudnych gospodarczo czasach obserwujemy coraz wyraźniejszy zwrot marek w kierunku efektywnego wykorzystania budżetów reklamowych w digitalu. Strategiczne podejście do realizacji celów biznesowych równolegle w wielu kanałach cyfrowych to odpowiedź na to, jak skutecznie marketing może wspierać sprzedaż – mówi Karolina Kawska, CEO Tigers.

Cele zespołu strategii to:

  • prowadzenie warsztatów strategicznych;
  • tworzenie kompleksowych strategii z uwzględnieniem digital contentu, usprawniania e-commerce, płatnych działań reklamowych, marketing automation oraz influencer i wideomarketingu.

W projektowaniu komunikacji marki mamy własne podejście. Polega ono na wnikliwym zrozumieniu barier percepcyjnych konsumentów w procesie zakupowym. Dzięki temu możemy stawiać sobie mierzalne i precyzyjnie określone cele. Później zaś planować aktywność w kanałach digital na poziomie kreacji, dystrybucji i samego trybu współpracy na linii klient-agencja – mówi digital strategy planner w Tigers.

Agencja w tym roku opracowała strategie komunikacji m.in. dla marek Runmageddon, Oriflame, Milwaukee, Dyson, Mokate.

  • 1
Daniel Kotliński i Aleksandra Bulanda

Daniel Kotliński i Aleksandra Bulanda budują dział strategii w Tigers



Reklama