Personalia

Jan Mosiejczuk jako head of strategy w grupie Chapter2

Wspiera działalność funkcjonujących w grupie spółek Sustanaible Brands Polska, FCB & The Milkman oraz agencji reklamowej Keino.

Jan Mosiejczuk ma ponad 25 lat doświadczenia w dziedzinie mediów, reklamy i transformacji marek. Jako dyrektor strategii i planowania oraz lider zespołów brał udział w tworzeniu marek i kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości. Robił to w agencjach: Dentsu, Carat, Grey, Saatchi & Saatchi, Y&R, Leo Burnett i Publicis. Realizował projekty cross-sell w ramach międzynarodowych grup mediowych i reklamowych.

Stworzył od podstaw pięć marek

Oprócz tego repozycjonował liczne brandy FMCG i usługowe (m.in. dla firm Danone, Carlsberg, Wedel). Wprowadził na rynek markę Millennium Bank i PTE OFE Ego. Prowadził relaunch BIG Banku Gdańskiego, Kredyt Banku i Banku Millennium, rebranding DnB Nord Bank i Dominet Banku. Tworzył strategie komunikacji i reklamy do kampanii CSR i projektów społecznych w Polsce. Wśród nich były:

  • „Podziel się Posiłkiem” Danone,
  • „Uwolnij prawdę” Amnesty International,
  • „Dziecko w sieci” Fundacji Dzieci Niczyje.

Jest autorem wielu koncepcji i briefów kreatywnych, koncepcji produktów i platform komunikacyjnych. Zdobywca nagród za efektywność i kreatywność reklamową. W tym ponad dziesięciu tytułów Effie, KTR, Golden Arrow.

Jest pasjonatem brandingu, transformacji marek, komunikacji marketingowej. Komentuje i opiniuje wydarzenia na rynku mediów i reklamy w magazynach branżowych czy dla stacji telewizyjnych. Wiedzę i umiejętności przekazywał studentom jako wykładowca akademicki w Katedrze Marketingu i Reklamy Wyższej Szkoły Zarządzania.

  • 1
Jan Mosiejczuk

Jan Mosiejczuk w Chapter2



Reklama