Personalia

Tomasz Borowski dołącza do Piwik Pro jako PR specialist

Kilkunastoosobowy dział marketingu firmy Piwik Pro wzmocnił Tomasz Borowski. Jako PR specialist będzie odpowiedzialny m.in. za media relations na rynkach zagranicznych, obsługę eventów oraz działania contentowe.

Przed przejściem do Piwik Pro Tomasz Borowski przez ponad dwa lata pracował jako PR manager i szef działu komunikacji w agencji gamingowej Frenzy. Odpowiadał za kreowanie wizerunku firmy, promocję organizowanych przez nią turniejów i wydarzeń e-sportowych oraz pozyskiwanie nowych klientów. Ma także duże doświadczenie w obsłudze marek z obszaru nowych technologii. Zdobył je m.in. w agencji D*fusion Communication, gdzie pracował dla takich firm jak Samsung, Esri Polska i SAS Institute i ESL Polska. W nowym miejscu będzie ściśle współpracował z PR managerem Marcinem Pluskotą, który jest w organizacji od ponad czterech lat.

Firma Piwik Pro stworzyła platformę do analizy i aktywacji danych użytkowników stron internetowych i aplikacji mobilnych. To alternatywa m.in. dla rozwiązania Google Analytics. Według informacji podawanych przez firmę z jej oprogramowania korzysta obecnie ponad 10 tys. użytkowników i 600 organizacji z całego świata. W tym m.in. Komisja Europejska, Airbus i Crédit Agricole. W ubiegłym roku Piwik Pro połączył się z duńską firmą Cookie Information. W transakcję była zaangażowana m.in. firma inwestycyjna Kirk Kapital, należąca do spadkobierców twórcy klocków Lego.

  • 1
Tomasz Borowski

Tomasz Borowski – PR specialist w Piwik Pro



Reklama