Martech Q&A – jak implementować martech? - Marketing przy Kawie
Martech Q&A – jak odnaleźć się w świecie technologii dla marketinguMartech Q&A – jak odnaleźć się w świecie technologii dla marketinguMartech Q&A – jak odnaleźć się w świecie technologii dla marketinguMartech Q&A – jak odnaleźć się w świecie technologii dla marketingu
Przed wdrożeniem martechu trzeba znaleźć odpowiedzi na wiele pytań (fot. geralt/Pixabay)

Martech Q&A – jak odnaleźć się w świecie technologii dla marketingu

Martech Q&A – jak odnaleźć się w świecie technologii dla marketingu
Dorota Pindel

Dorota Pindel

-

research & development director, WebTalk

Dorota Pindel

Dorota Pindel

research & development director
WebTalk

Dyplomowana w specjalizacjach filologii medialnej i kulturoznawczej, reklamy i PR oraz biznesu AI. W ciągu 12 lat obecności w branży zdobyła doświadczenie copywriterskie, strategiczne i szkoleniowe. Aktualnie rozwija dział WebTalk Lab, odpowiedzialny za dostarczanie analityki internet of behaviour, a także wdrażanie A-commerce i nowoczesnych technologii związanych z digital lifestyle.

Świat martechu może być dla wielu przytłaczający. Obiecuje wyjątkowe efekty, ale jednocześnie bywa niedostępny dla osób, które nie mają kompetencji technologicznych. Aby wprowadzić do organizacji technologię wspierającą marketing, należy uważnie rozpoznawać możliwości rynkowe i ostrożnie weryfikować potencjał inwestycyjny. Na początek warto zapoznać się z procesem, który prowadzi do skutecznych implementacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to