10 kliknięć i 5 minut później, czyli o tym, jak zbieramy zgody marketingowe w Polsce10 kliknięć i 5 minut później, czyli o tym, jak zbieramy zgody marketingowe w Polsce10 kliknięć i 5 minut później, czyli o tym, jak zbieramy zgody marketingowe w Polsce10 kliknięć i 5 minut później, czyli o tym, jak zbieramy zgody marketingowe w Polsce
Marketing online często stara się omijać RODO, a nadchodzi ePrivacy (fot. Pixabay)

10 kliknięć i 5 minut później, czyli o tym, jak zbieramy zgody marketingowe w Polsce

10 kliknięć i 5 minut później, czyli o tym, jak zbieramy zgody marketingowe w Polsce
Piotr Korzeniowski

Piotr Korzeniowski

-

COO, Piwik PRO

Piotr Korzeniowski

Piotr Korzeniowski

COO
Piwik PRO

Jest ekspertem w zakresie technicznych i prawnych aspektów wdrażania rozwiązań analitycznych w sektorze rządowym i finansowym. W Piwik PRO jest odpowiedzialny za działalność operacyjną, świadczenie usług i współpracę z partnerami. Przed rozpoczęciem pracy w tej firmie pracował dla przedsiębiorstw z branży IT i finansowej, w tym dla HP i KPMG.

Wprowadzone w 2018 roku rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) uregulowało procesy zbierania danych o użytkownikach w przestrzeni online. Nowe zasady były wyzwaniem zwłaszcza dla wielu działów marketingu. Jak po trzech latach żyje się w Polsce z RODO? Jakie zmiany przyniesie ePrivacy – kolejne ważne dla marketingowców prawo szykowane przez Unię Europejską?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się