Personalia

Anna Luberska-Kieres awansowała na stanowisko account supervisorki w agencji WebTalk

Ten strategiczny awans jest kontynuacją decyzji związanych z rozwojem działu client service firmy. Dotychczas Luberska-Kieres była senior account managerką.

Anna Luberska-Kieres jest związana z WebTalk od 2017 r. Wcześniej zajmowała w agencji stanowiska: social media managerki, account managerki i senior account managerki. Obecnie pod jej opieką znajduje się cały business unit, w tym m.in. marki: Super-Pharm, BNP Paribas, Olej Beskidzki i Heinz. Zespół, za który odpowiada, liczy 11 osób. Zajmuje się zarówno stałą obsługą klientów, jak i akcjami o charakterze projektowym. Działania te mają charakter 360°, a team specjalizuje się w przygotowaniu contentu wideo.

O swojej pracy i podejściu zespołu client service WebTalk account supervisorka mówi:

Moim głównym celem jest umacnianie biznesu klientów, poznawanie i zrozumienie ich potrzeb, a następnie odpowiedź na nie. Jest to możliwe dzięki roli partnera, jaką pełnimy w naszych współpracach – chcemy stanowić przedłużenie działów marketingu marek, dla których świadczymy usługi. To dlatego dokładnie analizujemy workflow klientów, co daje nam jeszcze szersze spojrzenie na projekty (…).

  • 1
Anna Luberska-Kieres

Anna Luberska-Kieres – account supervisor w agencji WebTalk

 



Reklama