Personalia

Sebastian Umiński global marketing directorem w Brand New Galaxy

Stanowisko global marketing director w Brand New Galaxy, należącej do grupy Stagwell, objął Sebastian Umiński. Zajmie się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, marketingiem produktów i usług agencji oraz employer brandingiem.

W nowej roli ma być wsparciem dla biur BNG na świecie (obecnie Warszawa, Poznań, Amsterdam, Seattle, Dubaj) oraz współpracować z zespołami brand & communication w ramach Stagwell. Sebastian Umiński jest doświadczonym marketerem. Z BNG jest związany od lipca 2021, dotąd jako client partner oraz head of e-merchandising w agencji Pathfinder23. Ponad 17-letnie doświadczenie w digital marketingu zdobywał zarówno w sieciowych agencjach, jak i po stronie klienta.

Przez ponad 10 lat pracował w agencjach reklamowych (McCann Erickson, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Ogilvy) jako business director. Po stronie klienta zarządzał wielomilionowymi budżetami, budował i prowadził międzynarodowe zespoły, prowadził rozbudowane programy w korporacjach, centralizując komunikację, e-commerce, kupowanie mediów, tworzenie międzynarodowych toolkitów i scentralizowanych modeli obsługi agencyjnej. Zaczynał w Novartis jako brand manager, w 3M budował regionalny hub CEEMEA. W Amazonie zarządzał mediami i reklamą w całym regionie EMEA. W start-upie HomeDoctor odpowiadał za marketing i rozwój biznesu.

Angażuje się aktywnie w rozwój branży digital w Polsce jako edukator, prezenter na konferencjach branżowych, wykładowca i felietonista. W 2014 r. został dyrektorem jednego z pierwszych kierunków studiów social media marketing na Uniwersytecie SWPS, gdzie również wykładał. Jest częstym jurorem w konkursach branżowych (m.in. IAB Mixx Awards, Effie, Innovation A.D) i członkiem komitetów organizacyjnych w ramach IAB i SAR.

  • 1
Sebastian Umiński global marketing directorem w Brand New Galaxy

Sebastian Umiński global marketing directorem w Brand New Galaxy



Reklama