Personalia

Piotr Kacprzak awansuje na stanowisko creative group head w Artegence

Dotychczas pracujący jako senior art director Piotr Kacprzak objął stanowisko creative group head w agencji Artegence. Będzie odpowiedzialny za finalną jakość projektów całego zespołu kreatywnych designerów.

Na nowym stanowisku będzie czuwał nad zespołem kreatywnym w obszarze designu i wszystkimi jego projektami dla klientów agencji, w tym np. Żywca czy Pepsi. Od pięciu lat pracuje w dziale kreacji Artegence, zarządzanym przez Adama Zdeba. Wcześniej Piotr Kacprzak pracował w Deloitte Digital, Digital One i Kamikaze Digital. Ma wyjątkową łatwość w wizualizowaniu różnorodnych plastycznie pomysłów, wykorzystujących nowoczesne technologie. Dysponuje przy tym rozległą wiedzą projektową ze świadomością trendów UX/UI. Poza tym cechuje go świadomość i ciekawość rozwoju projektowania na styku technologii i social mediów.

Ma na swoim koncie prowadzenie projektów dla marek takich jak m.in. Pepsi, Żywiec, Lay’s, Cheetos, Sunbites, Pizza Hut, Łowicz, Plus, Axa Direct, 7up, Kamis, Orange, Mazda, BZ WBK, Mentos, Łomża, Mirinda, Lipton Ice Tea, Barlinek, BP, Black Red White, Estēe Lauder, L’Oréal, Bobbi Brown, Clinique, Sephora czy Vichy.

  • 1

Piotr Kacprzak – creative group head w Artegence

 

 



Reklama