Personalia

Patryk Polkowski w Kantar Polska na stanowisku domain leader brand guidance

Do zespołu firmy badawczej Kantar Polska dołączył Patryk Polkowski. Objął stanowisko domain leader w domenie brand guidance.

Kantar Polska od roku wdraża strukturę organizacyjną opartą na domenach, które odpowiadają na kluczowe pytania kierowane przez rynek do firm badawczych. W Kantarze funkcjonują obecnie następujące domeny:

  • brand guidance,
  • brand strategy,
  • creative,
  • commerce,
  • customer experience,
  • digital,
  • innovation.

Patryk Polkowski będzie kierował wdrażaniem i realizacją wszelkich projektów w ramach domeny brand guidance, w tym dalszym rozwojem holistycznego podejścia do marki. Ponadto zajmować się będzie koordynacją badań trackingowych.

Studiował w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę badawczą rozpoczął blisko 20 lat temu w ABM Agencji Badań Marketingowych. Następnie doświadczenie zdobywał w firmach ARC Rynek i Opinia, Gemius/IIBR oraz Ipsos. W ostatnich latach zajmował się głównie implementacją globalnych narzędzi poświęconych marce i komunikacji marketingowej, rozwojem międzynarodowych programów trackingowych i bezpośrednią pracą z klientami.



Reklama