Personalia

Kai Thielen nowym dyrektorem ds. marketingu CE na Europę w Sharpie

Sharp poinformował, że w ramach strategicznej ekspansji na Starym Kontynencie powołany został dyrektor ds. marketingu elektroniki konsumenckiej na Europę. Został nim Kai Thielen.

Po powrocie na rynek europejski firma stopniowo wprowadza nowe strategiczne pozycjonowanie marki z silnym nastawieniem na klienta. Sharp stawia na rozwój struktur organizacyjnych poprzez rozbudowę kadry odpowiedzialnej za kwestie marketingowe.

Nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu na Europę zajmie Kai Thielen. Oprócz bycia menedżerem ds. trade marketingu w LG pracował dla światowych marek takich jak Sony czy Bauknecht/Whirlpool. Od 2012 r. był odpowiedzialny za komunikację marki LG w Niemczech jako dyrektor ds. marketingu zintegrowanego. Odegrał także kluczową rolę w odtworzeniu i rozbudowie działu marketingu w nowej siedzibie firmy w Eschborn.

Jako dyrektor ds. marketingu na Europę będzie bezpośrednio podlegał wiceprezesowi ds. sprzedaży i marketingu na Europę, Saschy Langemu.



Reklama