Personalia

Agata Czech kieruje WM Commerce w agencji Wavemaker

Agencja Wavemaker scentralizowała kompetencje w zakresie e-commerce i powołała zespół tworzący od podstaw działania e-sprzedażowe dla klientów. WM Commerce kieruje Agata Czech, specjalistka w dziedzinie e-marketingu od trzech lat związana z firmą.

Agata Czech stanęła na czele nowej marki agencji. WM Commerce od podstaw tworzy akcje e-sprzedażowe dla klientów. Ponadto czuwa nad jakością oferty marketingu wyszukiwarkowego oraz działań w social media (obszar search & social).

Kompetencje e-sprzedażowe były dotąd rozsiane po agencji, a coraz częściej musieliśmy łączyć siły w akcjach dla klientów. Stąd decyzja o stworzeniu marki, która zajmie się kompleksową obsługą projektów e-commerce. Na rynku działa wiele wąsko wyspecjalizowanych firm. Oferują one to audyt stron, to wdrożenie rekomendacji, to tworzenie treści dla resellerów czy wreszcie wykorzystanie narzędzi marketingowych dostępnych na ich stronach. Myślę, że oferta agencji, która poprowadzi działania e-commerce od kontaktu z reklamą po sprzedaż produktu, będzie dla klientów dużym udogodnieniem – mówi Agata Czech.

Szefowa WM Commerce pracuje dla Wavemakera od trzech lat. Wcześniej jako performance & e-commerce strategist tworzyła strategie działań w mediach cyfrowych. Do firmy przeszła ze Starcomu.



Reklama