Personalia

Zmiany w zarządzie Brand New Galaxy

Platforma Brand New Galaxy przedstawiła zmiany w modelu operacyjnym na 2019 r. Reorganizacja ma charakter dwuwymiarowy: na poziomie odpowiedzialności zespołu zarządzającego BNG, a także samych spółek.

Z początkiem marca Kacper Kłos objął stanowisko CEO Brand New Galaxy. Zastąpi w tej roli Olgę Adamkiewicz, która jako vicepresident BNG będzie odpowiadała za relacje z inwestorami oraz business development.

Rok 2018 upłynął pod znakiem wielowymiarowego wzrostu zarówno w kontekście portfolio klientów, jak i zespołu. W 2019 planujemy kolejny znaczny skok rozwojowy, co przy obecnym rozmiarze Galaktyki oznacza podział obowiązków i specjalizację.

Olga przejmuje obszar związany z relacjami inwestorskimi oraz wsparciem rozwoju biznesu na arenie międzynarodowej. Ja natomiast w nowej roli skupię się na zarządzaniu dynamiką całego holdingu. Dodatkowo 5 z siedmiu niezależnych spółek pogrupowanych zostało w synergicznie zarządzane konstelacje kompetencyjne. Opracowaliśmy dla nich indywidualne plany ekspansji – komentuje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.

W związku z zapowiadanymi zmianami Michał Glapiński jako BNG vicepresident e-commerce odpowiadać będzie za spółki Pathfinder 23 oraz Synthrone, pełniąc w nich rolę CEO. Jakub Krawczyk jako BNG vicepresident digital & comms będzie odpowiedzialny za Spacecamp, Life on Mars oraz 8.54 – niedawno dołączony do Galaktyki dom produkcyjny digital. Podobnie jak Glapiński, Krawczyk w spółkach tych obejmie rolę CEO.

Kłos, Glapiński i Krawczyk jako członkowie zespołu zarządzającego Brand New Galaxy sprawowali do tej pory funkcje managing partnerów. W 2019 r. BNG zarządzane będzie przez 4 osoby. To Kłos (CEO), Adamkiewicz (VP), Glapiński (VP e-commerce) i Krawczyk (VP digital & comms).

  • 1

Jakub Krawczyk, Michał Glapiński, Kacper Kłos, Olga Adamkiewicz (fot. P.Chudkiewicz/Grandessa)



Reklama