Edyta Malesza-Malatrat w Grupie Symfonia - Marketing przy Kawie

Personalia

Nowa dyrektorka ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia – Edyta Malesza-Malatrat

Edyta Malesza-Malatrat objęła stanowisko dyrektorki ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia z branży technologicznej. Odpowiada za strategię marketingową i transformację cyfrową marketingu, która umożliwi realizowanie celów biznesowych Grupy, w tym dalszą ekspansję na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56425 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama