Edyta Malesza-Malatrat w Grupie Symfonia - Marketing przy Kawie

Personalia

Nowa dyrektorka ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia – Edyta Malesza-Malatrat

Edyta Malesza-Malatrat objęła stanowisko dyrektorki ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia z branży technologicznej. Odpowiada za strategię marketingową i transformację cyfrową marketingu, która umożliwi realizowanie celów biznesowych Grupy, w tym dalszą ekspansję na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

W ciągu blisko dwudziestu pięciu lat kariery zawodowej Edyta Malesza-Malatrat zdobyła doświadczenie na rynkach B2C i B2B w Wielkiej Brytanii. Zarządzała rozbudowanymi strukturami marketingowymi m.in. w takich globalnych firmach jak Procter & Gamble, Cisco i SAP. Z rynkiem technologii B2B związana jest od 2016 r. Obejmowała stanowiska dyrektorki ds. transformacji marketingowej w regionie EMEA, dyrektorki marketingu na Europę Środkową i Wschodnią w SAP. Wcześniej zaś w Cisco zajmowała się generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA.

To ekspertka w obszarach kształtowania rynku docelowego, identyfikowania motorów wzrostu, projektowania GTM i strategii marketingowej. Ma doświadczenie w przeprowadzaniu dużych transformacji organizacyjnych i cyfrowych marketingu. Uważa, że marketing B2B w firmach SaaS jest motorem wzrostu i rozwoju firmy. Chętnie występuje jako ekspertka podczas branżowych paneli i prelekcji.

Prywatnie jest wielką miłośniczką kultury i kuchni francuskiej, fanką edukacji wielojęzykowej i sportu – biega i dużo jeździ na rowerze.

O swoich planach nowa dyrektorka ds. marketingu i PR mówi: – (…) Razem z moim zespołem będziemy dążyć do tego, aby wzmocnić pozycję Symfonii na rynku środkowoeuropejskim. Strategię marketingową, której celem jest wsparcie firmy w dalszej ekspansji, opieramy na celach biznesowych, potrzebach klientów i obserwacjach dynamiki rynku. Tworzymy plany marketingowe, które napędzają markę, zwiększają liczbę nowo pozyskanych klientów i przychody naszej organizacji. I dodaje: – Wierzę w pozytywny leadership oparty na rozwijaniu zespołu przez coaching, mentoring i mądry feedback.

  • 1
Edyta Malesza-Malatrat

Edyta Malesza-Malatrat – dyrektorka ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia



Reklama