Personalia

Michał Szczur awansuje w Mindshare Polska

W agencji mediowej Mindshare Polska Michał Szczur awansował na stanowisko head of digital strategy & training. W nowej roli będzie odpowiadał m.in. za strategiczne wsparcie klientów, new business, a także szkolenia zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz.

Michał Szczur do zespołu Mindshare Polska dołączył w 2010 r. jako junior executive. W 2015 r. objął stanowisko managera w pionie client leadership. Od 2021 r. pełnił rolę digital activation lead. W czasie tych kilkunastu lat realizował działania dla klientów takich jak mBank, Discovery Channel, IBM, Nike czy Ubisoft. Specjalizuje się w identyfikacji potrzeb klientów i oczekiwań biznesu, a także tworzeniu strategii digital.

Współtworzone przez niego działania były wielokrotnie wyróżniane w najważniejszych konkursach branżowych. Na swoim koncie ma cztery statuetki Effie Awards, dwie nagrody Golden Arrow, statuetkę Innovation Ad oraz European Mixx Awards.

W nowej roli zastąpił Agnieszkę Parfienowicz, która podjęła nowe wyzwania w ramach GroupM Nexus.

  • 1

Michał Szczur awansuje w Mindshare Polska

 



Reklama