Dominik Wałęga w agencji Performance Media obejmuje stanowisko media & e-commerce director
Do zespołu agencji Performance Media dołączył Dominik Wałęga, który obejmie nowo utworzone stanowisko media & e-commerce directora. Będzie odpowiadał m.in. za budowanie strategii rozwoju produktów mediowych i rozwój nowych projektów analitycznych.
Dominik Wałęga karierę rozpoczynał w 2000 r. Większość czasu związany był z Publicis Groupe. Przepracował tam ponad 16 lat, zdobywając doświadczenie na wszystkich etapach związanych z planowaniem i zakupem mediów. Za swoje największe sukcesy uznaje stworzenie i rozwój kompetencji:
- w Publicis Groupe w obszarach SEM i SEO (w latach 2008–2015),
- w ostatnich trzech latach w agencji Performics w obszarze marketing automation (jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i produktu).
Dwa lata pracował również w Havas Media Group Poland jako chief digital officer.
W Performance Media obejmuje stanowisko media & e-commerce director.
- 1