Personalia

Justyna Rusinowska na czele zespołu client service agencji Altavia

Do zespołu agencji Altavia dołączyła Justyna Rusinowska. Jako account director kieruje zespołem obsługi klienta. Współodpowiada również za tworzenie i realizację strategii biznesowej agencji.

Justyna Rusinowska przeszła do agencji Altavia z Tenton Communication, gdzie pracowała na stanowisku head of client service. Wcześniej związana była z agencją Generations. Na stanowisku client service group leadera odpowiadała za zarządzanie projektami i obsługę klienta.

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w zespołach obsługi klienta po stronie agencji zintegrowanych. W portfolio ma realizację projektów dla marek takich jak należące do Ferrero Kinder Niespodzianka, Kinder Joy czy Kinder Country. Pracowała również dla marek alkoholowych, m.in. dla Jack Daniel’s Tennessee Whiskey czy wódek należących do portfolio Absolut.

Jest absolwentką studiów podyplomowych Integrated Marketing (University of Chicago) oraz zarządzania i marketingu na SGH.

Altavia Polska działa na rynku reklamowym od 2003 r. Jej główną specjalizacją są projekty z zakresu szeroko rozumianych usług BTL. Agencja realizuje działania dla marek takich jak Michelin, Carrefour, CEDC, Nuxe, Henkel, Kompania Piwowarska czy Pepco.

  • 1
Justyna Rusinowska

Justyna Rusinowska – account director w agencji Altavia



Reklama