E-mail marketing w B2B – jak słać, by nie dostać kotaE-mail marketing w B2B – jak słać, by nie dostać kotaE-mail marketing w B2B – jak słać, by nie dostać kotaE-mail marketing w B2B – jak słać, by nie dostać kota
Jak prowadzić e-mail marketing w relacjach B2B, by się nie zniechęcić? (fot. Ivan Samkov/Pexels)

E-mail marketing w B2B – jak słać, by nie dostać kota

E-mail marketing w B2B – jak słać, by nie dostać kota
Maria Czekańska

Maria Czekańska

-

marketing specialist, FreshMail

Maria Czekańska

Maria Czekańska

marketing specialist
FreshMail

Zakochana w marketingu, zajmuje się marketingiem treści, social media marketingiem i działaniami koncepcyjnymi oraz strategicznymi. Po godzinach poetka, amatorka robienia kolaży. Jej największe miłości to książka, kawa i jej królik Bunny.

E-mail marketing należy do najczęściej wdrażanych taktyk marketingowych w B2B (dwa lata temu na takie wdrożenia wskazało 75% respondentów Content Marketing Institute/Marketing Profs). Choć temat spotykany jest często, można się w nim pogubić. Uporządkuj swoją wiedzę i nabierz pewności w działaniach.

Istnieje wiele wskazówek, taktyk i ogólnych informacji na temat e-mail marketingu w business-to-business. Dużo rzeczy się tu łączy, choć z pozoru wydają się one niezbyt istotne. Osoby początkujące w tym obszarze często napotykają jakąś przeszkodę lub szukają nowych taktyk, by ulepszyć swoje działania. Pomóc może im uporządkowanie wiedzy, bo od nadmiaru różnych, czasem sprzecznych informacji rzeczywiście można dostać kota.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja