Personalia

Martyna Rogozińska dołączyła do agencji Mediaplus jako head of business

Stanowisko head of business w agencji mediowej Mediaplus (Group One) objęła Martyna Rogozińska. Łączy obowiązki business excellence and development leada oraz people managera, stojąc na czele zespołu managerów kierujących zespołami klienckimi. Do jej zadań będzie należało także wzmocnienie kompetencji strategicznych agencji i zespołu.

Martyna Rogozińska od 2013 r. związana była z agencją mediową Value Media, która wraz z Mediaplus tworzy rdzeń kompetencji mediowych w Group One. Od 2017 r. zajmowała w niej stanowisko innovation and strategy director. Obecnie w Mediaplus połączy swoje doświadczenie zarówno w pracy z klientami, jak i w obszarze strategii. Będzie odpowiedzialna za business i people management:

  • rozwój biznesu obecnych i nowych klientów agencji,
  • dbanie o jakość świadczonych usług,
  • standardy pracy,
  • wyznaczanie kierunku rozwoju,
  • wsparcie szefów i zespołów business w codziennej pracy dla klientów agencji.

Jej ważnym zadaniem będzie podnoszenie kompetencji strategicznych całego zespołu agencji Mediaplus. Oprócz tego częścią jej roli będzie:

  • zarządzanie zespołem agencji Mediaplus,
  • planowanie ścieżek kariery i celów rozwojowych,
  • ewaluacja pracowników,
  • dbanie o realizację i jakość procesów służących budowaniu silnego zespołu ekspertów z zakresu strategii, planowania i zakupu mediów.

W nowej strukturze agencji jej bezpośrednim przełożonym będzie Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media. Podkreśla on, że jej wybór na stanowisko head of business ma wzmocnić relacje i pozycję biznesową Mediaplus nie tylko we współpracy z klientami w Polsce, ale i w strukturach grupy Serviceplan.

  • 1
Martyna Rogozińska

Martyna Rogozińska – head of business w agencji Mediaplus



Reklama