R&D to poszukiwanie, usprawnianie i wdrażanie wpływające na efektywność działań prowadzonych przez markę. Te marki, które kierują ofertę do konsumentów, znajdą na ten temat sporo treści. Co jednak z markami B2B? Jak one mogą poszukiwać potencjału dla rozwoju i jego nowych kierunków?Marki B2B stoją przed dużym wyzwaniem. Z jednej strony na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań digitalowych, które są gotowe do wdrożenia. Z drugiej – dotychczasowe ekosystemy B2B nie są gotowe na integrację. Częsta przyczyna to silosowość danych w firmie albo rozdrobnienie kanałów komunikacji. Jest jednak kilka obszarów, o które warto zadbać, by marka mogła iść z duchem czasu, nie tracąc swoich dotychczasowych rozwiązań.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.