R&D w marketingu marek B2BR&D w marketingu marek B2BR&D w marketingu marek B2BR&D w marketingu marek B2B
Kupujący w B2B chcą działać równie łatwo jak konsumenci w B2C (fot. Pixabay)

R&D w marketingu marek B2B

R&D w marketingu marek B2B
Dorota Pindel

Dorota Pindel

-

research & development director, WebTalk

Dorota Pindel

Dorota Pindel

research & development director
WebTalk

Dyplomowana w specjalizacjach filologii medialnej i kulturoznawczej, reklamy i PR oraz biznesu AI. W ciągu 12 lat obecności w branży zdobyła doświadczenie copywriterskie, strategiczne i szkoleniowe. Aktualnie rozwija dział WebTalk Lab, odpowiedzialny za dostarczanie analityki internet of behaviour, a także wdrażanie A-commerce i nowoczesnych technologii związanych z digital lifestyle.

R&D to poszukiwanie, usprawnianie i wdrażanie wpływające na efektywność działań prowadzonych przez markę. Te marki, które kierują ofertę do konsumentów, znajdą na ten temat sporo treści. Co jednak z markami B2B? Jak one mogą poszukiwać potencjału dla rozwoju i jego nowych kierunków?

Marki B2B stoją przed dużym wyzwaniem. Z jednej strony na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań digitalowych, które są gotowe do wdrożenia. Z drugiej – dotychczasowe ekosystemy B2B nie są gotowe na integrację. Częsta przyczyna to silosowość danych w firmie albo rozdrobnienie kanałów komunikacji. Jest jednak kilka obszarów, o które warto zadbać, by marka mogła iść z duchem czasu, nie tracąc swoich dotychczasowych rozwiązań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja