Personalia

Mikołaj Salecki szefem zespołu mediowego w agencji N42

Do zespołu agencji kreatywnej N42 dołączył Mikołaj Salecki. Jako head of media odpowiada za działania operacyjne teamu mediowego, obszar technologii i analityki, a także komunikacji marketingowej i projektów new business firmy.

Mikołaj Salecki ma ponad 15 lat doświadczenia w realizacji projektów mediowych i digital, w tym w zakresie działań ATL, brandingu, e-commerce i lead generation, także z wykorzystaniem automatyzacji i AI. Przez ostatnie lata był związany m.in. z agencją They.pl oraz domem mediowym WowMedia & Metrics. Pracował dla takich marek jak np. Lidl, Bridgestone Polska, Tołpa, New Balance czy Grupa Azoty.

Grzegorz Wilczek, COO N42, podkreśla: – Rok 2024 to czas intensywnego rozwoju N42, szczególnie w obszarze digital, innowacji i planowania mediów. Współpraca z Mikołajem to strategiczny krok, który przyczyni się do wzmocnienia zespołu i obszarów kompetencji naszej organizacji.

N42 to agencja doradztwa komunikacyjnego obecna na polskim rynku od osiemnastu lat. Wspiera klientów w zakresie zarządzania reputacją, kryzysem i ryzykiem wizerunkowym, a także doborze narzędzi marketingowych. Oferuje również usługi social mediów, projektowania graficznego i zarządzania marką osobistą. Siedziba główna agencji mieści się na warszawskim Mokotowie, firma ma także oddział w Bydgoszczy.

  • 1
Mikołaj Salecki

Mikołaj Salecki – head of media w agencji N42



Reklama