Personalia

Magdalena Drozdowska creative group head w McCann

Z początkiem września do działu kreacji McCann dołączyła Magdalena Drozdowska, obejmując stanowisko creative group head. Będzie też wspierać wewnętrzny projekt agencji – Creative Acceleration Program stworzony z myślą o udziale lokalnych projektów w największych światowych konkursach kreatywnych.

Magdalena Drozdowska jest związana z branżą reklamową od szesnastu lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Grey, DDB oraz Deloitte Digital. Tworzyła koncepcje kreatywne w obszarze ATL, digital i SoMe, pracując dla takich marek, jak mBank, Orlen, Volvo, Coca-Cola czy Netflix.

Kampanie, które w tym czasie realizowała, zdobywały uznanie i były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach branżowych. Ma na swoim koncie m.in. ponad 30 statuetek KTR, po 3 statuetki Cannes Lions i Eurobest, a także Epica i Golden Drum Grand Prix.

Z racji doświadczenia będzie również wspierać funkcjonowanie Creative Acceleration Program. To wewnętrzny projekt McCann, który ma na celu wypracowywanie najlepszych pomysłów kreatywnych mających szansę odnieść sukcesy na arenach światowych konkursów branży reklamowej.

  • 1
Magdalena Drozdowska

Magdalena Drozdowska



Reklama