Personalia

Robert Michalik nowym head of strategy w agencji BeDigital

Nowym head of strategy w BeDigital został Robert Michalik. Będzie realizował strategie dla obecnych i nowych klientów agencji oraz odpowiadał za stworzenie modelu synergii mediów tradycyjnych i internetowych w komunikacji.

Ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora strategicznego w firmie Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.

Ma na koncie ponad 150 zrealizowanych projektów marketingowych. Tworzył lub współtworzył m.in. strategię i komunikację marketingową dla marek: Tesco, Kaufland, Netto, Praktiker, Raiffeisen Bank, Union Investment, Ultimo, BP, Unimil, Man, Luxoft, Mitsubishi, Mlekovita, Książęce, Zielona Budka, Wawel, Tauron, TBM, USP Zdrowie, Hasco Lek czy Kraków Airport im. Jana Pawła II. Jego wkład strategiczny w projekty zaowocował wieloma nagrodami i wyróżnieniami branżowymi, jak Effie Awards, Kreatura czy Golden Arrow.

Zajmuje się również badaniami, edukacją i szkoleniami z zakresu strategii, brandingu i reklamy. Prowadził zajęcia ze studentami na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera oraz na AGH, gdzie współtworzył program studiów podyplomowych. Jest autorem ponad 30 publikacji na temat strategii, marki oraz reklamy w mediach barażowych.

Łączy pracę zawodową i naukowe podejście, rozwija kompetencje związane z marketingiem, ekonomią behawioralną czy psychologią ewolucyjną.

Robert pracował z nami już przy kilku dużych projektach, gdzie wspólnie zaczęliśmy opracowywać nowe narzędzie tworzenia strategii. Digital nie ma przed nami tajemnic, ale skuteczne łączenie go z działaniami ATL i BTL wymaga nowego podejścia dla nas, jak i całej branży. To będzie kluczowe zadanie naszego nowego, chociaż już znanego współpracownika – mówi Dawid Maj, CEO BeDigital.

  • 1
Robert Michalik

Robert Michalik



Reklama