Mastercard wybrał McCann Worldgroup do obsługi w social media
  • 0
  • 1
7.05.2020

Mastercard wybrał McCann Worldgroup do obsługi w social media

Mastercard w Polsce powierzył agencji McCann prowadzenie kanałów social media. Pierwsze działania w ramach nowej współpracy rozpoczęły się z końcem marca, wraz z kampanią „Płać zbliżeniowo do 100 zł bez PIN”.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych marki, w tym strategię obecności na Facebooku i Instagramie, kreację oraz przygotowanie treści. Przez ostatni rok Mastercard współpracował z McCann w tym obszarze projektowo. Agencja odpowiadała m.in. za ideę kreatywną oraz kampanie muzyczne obejmujące takie wydarzenia, jak Orange Warsaw Festival, Kraków Live Festival, Open’er Festival i Pol’and’Rock.

W ramach zadań agencji znalazły się również:

  • relacje z wyselekcjonowanymi influencerami,
  • aktywacja „Noce bezcennych niespodzianek” przeprowadzona na profilach Mastercarda na Facebooku i Instagramie.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

  • 1
Mastercard wybrał McCann Worldgroup

Mastercard wybrał McCann Worldgroup

7 maja 2020

6 maja 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2020

Sportowcy, pracownicy i medycy w kampanii „Jestem 4F”

5 maja wystartowała kampania „Jestem 4F”. Wideo inspirowane siłą, determinacją i historiami ludzi ze wszystkich stron Polski ma budzić poczucie dumy z tego, kim się jest, jak też motywować do dalszego działania – często na przekór wszystkiemu. Zrealizowana całkowicie zdalnie kampania jest rozwinięciem długoterminowego hasła „4F Your Way”, rozumianego jako życie na własnych zasadach i w zgodzie z samym sobą.