Mastercard wybrał McCann Worldgroup do obsługi w social media
  • 0
  • 1
7.05.2020

Mastercard wybrał McCann Worldgroup do obsługi w social media

Mastercard w Polsce powierzył agencji McCann prowadzenie kanałów social media. Pierwsze działania w ramach nowej współpracy rozpoczęły się z końcem marca, wraz z kampanią „Płać zbliżeniowo do 100 zł bez PIN”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2020

6 maja 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2020

Sportowcy, pracownicy i medycy w kampanii „Jestem 4F”

5 maja wystartowała kampania „Jestem 4F”. Wideo inspirowane siłą, determinacją i historiami ludzi ze wszystkich stron Polski ma budzić poczucie dumy z tego, kim się jest, jak też motywować do dalszego działania – często na przekór wszystkiemu. Zrealizowana całkowicie zdalnie kampania jest rozwinięciem długoterminowego hasła „4F Your Way”, rozumianego jako życie na własnych zasadach i w zgodzie z samym sobą.