Personalia

Joanna Adamowska: z Opus B do 19 Południka

Do zespołu agencji 19 Południk z początkiem września dołączyła Joanna Adamowska. Objęła stanowisko business development directora.

Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży. Od ponad dziesięciu lat związana jest z branżą reklamową. Pracowała na samodzielnych stanowiskach związanych z rozwojem biznesu.

Dotychczas związana była z agencją Opus B, gdzie odpowiadała za wprowadzenie nowych klientów takich jak NeoNet, Kompania Piwowarska czy Velux. Wcześniej pracowała także w domu mediowym ProMedia House, agencji Insignia, dla której pozyskała m.in. Grupę Żywiec i marki Bonduelle, Jurajska czy Dr. Oetker, a także w agencji reklamowej Opcom.

W 19 Południku objęła nowo powstałe stanowisko business development directora. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu oraz pozyskiwanie kluczowych klientów.

  • 1
Joanna Adamowska

Joanna Adamowska



Reklama