Nastroje w czasach pandemii. Czego obawiamy się najbardziej? Badanie McCann Worldgroup
  • 0
  • 1
9.04.2020

Nastroje w czasach pandemii. Czego obawiamy się najbardziej? Badanie McCann Worldgroup

Prawie połowa Polaków jest zaniepokojona sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa. Najbardziej obawiamy się negatywnych skutków ekonomicznych, w tym utraty pracy. Martwimy się też o zdrowie. Doceniamy nieliczne pozytywy obecnej sytuacji, chociaż dostrzegamy ich zdecydowanie mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej – pokazuje badanie McCann Worldgroup.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Iza

4 lata temu

"jednocześnie prawie co dwudziesty Polak (19%)" ?

9 kwietnia 2020

8 kwietnia 2020

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
8.04.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowa rzeczywistość branży modowej – SneakerStudio ze spotem na czas pandemii

Czas dla przedsiębiorców jest bardzo trudny. Walka z epidemią koronawirusa tocząca się na rynku nie zostawia jeńców. Branża modowa generuje w Polsce około 70 mld przychodu. 50 mld to przychód tylko z branży odzieżowej i obuwniczej. To właśnie te firmy zostały wystawione na pierwszą linię walki. To one musiały podjąć decyzję o natychmiastowym cięciu kosztów. Często ofiarami oszczędności padały działy marketingu i reklamy. Czy na pewno słusznie?