Personalia

Jan Michalski nowym liderem Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Dotychczasowy lider Salesforce w Deloitte w Europie Środkowej, Jan Michalski, objął funkcję lidera Deloitte Digital. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój oferty usług związanych z transformacją cyfrową firm. Zastąpił na stanowisku Olgierda Cygana.

Jan Michalski ma ponad 10 lat doświadczenia w obszarach CRM, mobile, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta. Specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych technologii i wykorzystaniu ich do poprawiania rezultatów biznesowych oraz budowania długotrwałych relacji z klientami.

Jako lider Deloitte Digital pokieruje pracą blisko dwustu osób w Europie Środkowej. Będzie doradzał firmom, w jaki sposób efektywnie wykorzystywać technologię do tworzenia najlepszych doświadczeń klientów i użytkowników na każdym etapie ich interakcji z marką.

Deloitte Digital (część międzynarodowej firmy doradczej Deloitte) stawia na rozwój wsparcia w zakresie transformacji cyfrowej. Łączy przy tym kompetencje technologiczne i kreatywne ze strategią oraz doradztwem biznesowym. Wszystko to w odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów. Firma chce dotrzymać kroku zmianom w preferencjach konsumentów oraz ewolucji całych rynków.

Rozszerzenie usług Deloitte Digital wynika przede wszystkim z naszej współpracy z klientami. Rosną ich oczekiwania związane z kompleksową obsługą transformacji cyfrowej: od przygotowania strategii, po doradztwo, wdrożenia nowych rozwiązań czy ich koordynację. W obliczu dynamicznych zmian związanych m.in. z przemysłem 4.0 firmy doradcze, takie jak Deloitte, muszą rozszerzać zakres swojej działalności i wsłuchiwać się w potrzeby rynku – mówi Andrzej Lachowski, partner zarządzający działem konsultingu Deloitte.

Bardzo uważnie śledzimy zachodzące na rynku zmiany. Dynamicznie postępujący rozwój nowych technologii kładzie kres dotychczasowym modelom biznesowym. Zmienia układ rynkowych sił i tworzy nowe. Najistotniejsze są jednak rosnące oczekiwania konsumentów. Naszą rolą jest to, aby je zamieniać w sukces naszych klientów.

Dlatego w świadczonych przez nas usługach łączymy trzy kluczowe aspekty: strategię, wsparcie technologiczne i kreatywne oraz konsulting. Nie ograniczamy się wyłącznie do przyjętych już rozwiązań, ale szukamy także nowych możliwości, reagując na aktualne trendy – zaznacza Jan Michalski.

Michalski zastąpił na stanowisku Olgierda Cygana, który kończy współpracę z firmą. Kilka miesięcy temu do Deloitte dołączyli również dwaj nowi partnerzy. Michał Pieprzny odpowiada za usługi związane ze strategią, natomiast Paweł Filipowicz za praktykę SAP.



Reklama