Personalia

Anna Jagiełło dyrektorem działu agencyjnego w Time

Na stanowisko dyrektora działu agencyjnego ds. radia, magazynów i Internetu w biurze reklamy Time awansowała Anna Jagiełło.

Odpowiada za planowanie, koordynację i realizację sprzedaży agencyjnej w:

  • stacjach radiowych (Radio Eska, Eska Rock, Radio Vox FM, Radio Wawa, Radio Plus),
  • tytułach magazynowych (m.in. „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak Mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mama”, „Zdrowie”, „Podróże”),
  • serwisach internetowych powiązanych z markami radiowymi i magazynowymi (m.in. Eska.pl, Murator.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl).

Z początkiem 2019 r. biuro reklamy Time przejęło sprzedaż powierzchni reklamowych w serwisach internetowych należących do spółki Time.

IDMnet niezmiennie odpowiada za sprzedaż kampanii w modelu programmatic (open market i PMP) oraz w modelach efektywnościowych (performance). Stanowi też zaplecze technologiczne dla Time w zakresie realizacji kampanii internetowych. Obejmuje to m.in. obsługę adserwerową serwisów Time, tracking kampanii, realizację kampanii mailingowych i integrację z platformami SSP/AdExchange.

Anna Jagiełło związana jest z Time od 2006 r. Przeszła tam ścieżkę awansu od stanowiska handlowca, poprzez key account managera, aż do dyrektora działu. Wcześniej pracowała w domu mediowym OMD.



Reklama