Personalia

Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group

Nowo utworzone stanowisko head of marketing w Lloyd Group objęła Anna Seroczyńska. W skład grupy wchodzą marki: Lloyd Properties, Buy & Rent oraz Rent Like Home. Nowa szefowa marketingu jest odpowiedzialna za stworzenie i implementację strategii marketingowej i reklamowej oraz współpracę z partnerami biznesowymi. Będzie też nadzorowała działania z obszaru komunikacji.

Anna Seroczyńska ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Jako dyrektor kreatywna przez wiele lat rozwijała kompetencje strategiczne oraz realizowała projekty dla marek z sektora real estate. Były wśród nich m.in.: Orco (Złota 44), Atlas Estates, Ebejot, Red Development, Ancona, Soho i SMG Deutschland.

W Lloyd Group najważniejsi są dla nas ludzie i robimy wszystko, żeby przyciągać najlepszych. Zarówno w biznesie, jak i w kontekście zespołu myślimy nieszablonowo. Właśnie dlatego postanowiliśmy zbudować wewnętrzny dział marketingu na czele z doświadczonym dyrektorem. Stanowisko to powierzyliśmy Annie Seroczyńskiej – osobie prosto z rynku reklamowego, z ogromnymi kwalifikacjami w dziedzinie marketingu, w kreacji i projektach real estate. Dla nas ten wybór to śmiała realizacja celów w obszarze komunikacji i promocji dla całej Grupy – powiedział Kamil Kosior, CEO Lloyd Group.



Reklama