Personalia

Nowe osoby w dziale sprzedaży Selectivv

W związku z coraz większą liczbą projektów komercyjnych i społecznych, a także postępującą ekspansją na rynkach zagranicznych firma Selectivv rozszerza dział sprzedaży o czterech nowych specjalistów. Z początkiem roku dołączyli do niej: Łukasz Tomaszewski, Marcin Kram, Łukasz Mądrach i Rafael Molski.

Łukasz Tomaszewski będzie odpowiadał za sprzedaż oraz obsługę klientów bezpośrednich. Z branżą mediów związany jest od 2006 r. Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych i współpracy z klientami bezpośrednimi oraz agencjami.

Przed dołączeniem do Selectivv przez ponad 2 lata współpracował z Grupą Wirtualna Polska. Był w niej głównie odpowiedzialny za sprzedaż produktów dla e-commerce. Wcześniej pracował w Polska Press, gdzie obsługiwał klientów z rynku motoryzacyjnego. Współpracował z takimi markami jak Toyota Motor Poland, PSA, GM. Przygodę z marketingiem internetowym zaczynał w Trader.com Polska (Grupa Agora).

Marcin Kram zajmie się obsługą klientów bezpośrednich. Z mediami związany jest od 2006 r. Karierę zawodową rozpoczął od pracy w Polskim Radiu RdC w dziale reklamy i promocji, a następnie w dziale nowych mediów.

Obsługiwał klientów reklamowych, zajmował się kreacją i współrealizacją eventów promocyjnych RdC. Po kilku latach pracy w radiu przeniósł się do agencji reklamowej Nes Marketing. Tam odpowiadał za pozyskiwanie klientów, przetargi oraz realizacje eventów dla kluczowych klientów.

Nadzorował projekty z zakresu wsparcia sprzedaży oraz zajmował się organizacją kongresów, imprez tematycznych czy targów, m.in. dla firm Fiat Bank, Orange, J.W. Construction, Basf, Pfizer czy Shell.

Jego największym zawodowym wyzwaniem i jednocześnie sukcesem było wprowadzenie na rynek systemu Shell Fuel Save Partner oraz realizacja Międzynarodowego Kongresu Energii Odnawialnej i Targów w Poznaniu dla PIGEO w MTP.

Prowadził też własną działalność eventową. W jej ramach zajmował się budowaniem scenografii scenicznych, oświetleniem i nagłośnieniem. Współpracował z gwiazdami polskiej sceny muzycznej, agencjami reklamowymi oraz klientami z różnych branż.

Ukończył Akademię Muzyczną w Warszawie oraz studia podyplomowe w Stuttgarcie. Studiował również na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania, uzyskując tytuł magistra sztuki i wiedzę z zakresu organizacji imprez i PR.

Do zadań Łukasza Mądracha będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz agencjami. Ma on wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce oraz mniejszymi podmiotami z branży reklamowej. Przez ostatnie 5 miesięcy współpracował z grupą Monster Media na stanowisku product development managera. Poza sprzedażą zajmował się rozwojem produktów grupy.

Wcześniej był agency sales managerem w Ströer Digital Media. Odpowiadał za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce (m.in. OMD, PHD, Dentsu).

Z sukcesami wprowadzał na rynek produkty firmy w takich obszarach jak mobile, desktop oraz influencer marketing (Tag Life). Prowadził również wewnętrzne szkolenia z digitalu skierowane do przedstawicieli branży outdoorowej. Pracę w marketingu internetowym zaczynał w Goldbach Audience.

Rafael Molski będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych klientów z branży retail. Ma 18-letnie doświadczenie w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w firmie Coca- Cola, gdzie był odpowiedzialny za segment Horeca. Następnie brał udział w projektach konsultingowych dla firmy Frost & Sullivan.

Podczas Euro 2012 pracował dla UEFA, pozyskując klientów korporacyjnych. Po powrocie z Ameryki Centralnej i Południowej brał czynny udział w rozwijaniu polskiego start-upu RTB House.

Ostatnio związany był z firmą Spantium VR, gdzie rozwijał projekty VR i AR dla nowo powstającej architektury w branży biurowej. Współpracował z globalnymi markami: Volvo, Xerox, EDF, Saint Gobain, Bilfinger, Storck, Husqvarna, DHL, Iveco, Danone, Bayer, a także z bankami: BOŚ Bank, BGŻ Bank i Volkswagen Bank.



Reklama