Personalia

Dominik Wałęga wraca do Performics w nowej roli

Dominik Wałęga, dotychczas chief digital officer w Havas Media Group, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu i produktów w agencji marketingu efektywnościowego Performics należącej do Publicis Groupe. Tym samym wraca do firmy po czterech latach nieobecności.

W Performics do jego najważniejszych celów należeć będzie stworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych. Wkrótce będzie również kierował jednym z multikompetencyjnych zespołów klienckich.

Dominik Wałęga jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad dwudziestu lat. W tym czasie budował kompetencje przede wszystkich w mediach cyfrowych. Jest specjalistą rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów i zarządzania procesami wewnętrznymi. Ostatnio pełnił funkcję chief digital officera w Havas Media Group, a wcześniej był związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos, Starcom i Performics. W tej ostatniej pracował 13 lat na stanowiskach business directora, head of search i media managera.

W Performicsie stworzył od podstaw dział SEM i SEO oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu. Od 2017 do 2019 r. jako CEO rozwijał własny start-up Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty. To:

  • Persometrics identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies,
  • Lydia – bot głosowy, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie.

Ma na koncie wiele nagród branżowych za innowacje i efektywność: Innovation, Mixx Awards oraz wyróżnienia w Golden Arrow i nominacje do Effie.

  • 1
Dominik Wałęga

Dominik Wałęga



Reklama