Personalia

Semcore powołuje nowe funkcje: head of growth, head of sales i head of partnerships

Kolejne w tym roku strategiczne decyzje w Semcore dotyczą powołania nowych stanowisk: head of growth, który będzie odpowiadał za realizację strategii wzrostu i head of sales, mający wzmocnić dział sprzedaży. Ponadto utworzono nowy dział na czele z head of partnerships. Powołana została również komórka strategiczna, która ma za zadanie integrować i koordynować działanie firmy.

Na stanowisku head of growth będzie pracował Jakub Hoppe. To doświadczony ekspert od digital marketingu. Przynosi do Semcore ponad 15 lat doświadczenia w branżach e-commerce oraz wydawniczej. Specjalizował się w strategiach opartych na danych, optymalizacji konwersji i efektywnych kampaniach płatnych. Jako t-shaped marketer łączy szeroką wiedzę branżową z głęboką specjalizacją.

Stanowisko head of sales obejmuje Mateusz Blumenfeld. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Wyróżnia go podejście do pracy oparte na szerokich kompetencjach, merytoryce i umiejętności budowania partnerstw.

Head of partnerships został Damian Kaczmarek. Jego kilkuletnie doświadczenie w branży oraz podejście oparte na szczerości i profesjonalizmie ma być kluczem w budowaniu strategicznych partnerstw.

Dzięki zmianom firma chce utrzymać kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Poprzedni rok Semcore zamknął przychodami na poziomie 13 mln zł.

  • 1
Head of growth, sales i partnerships w Semcore

Jakub Hoppe – head of growth; Mateusz Blumenfeld – head of sales; Damian Kaczmarek – head of partnerships w Semcore



Reklama