Semcore powołuje nowe funkcje: head of growth, head of sales i head of partnerships
Kolejne w tym roku strategiczne decyzje w Semcore dotyczą powołania nowych stanowisk: head of growth, który będzie odpowiadał za realizację strategii wzrostu i head of sales, mający wzmocnić dział sprzedaży. Ponadto utworzono nowy dział na czele z head of partnerships. Powołana została również komórka strategiczna, która ma za zadanie integrować i koordynować działanie firmy.
Na stanowisku head of growth będzie pracował Jakub Hoppe. To doświadczony ekspert od digital marketingu. Przynosi do Semcore ponad 15 lat doświadczenia w branżach e-commerce oraz wydawniczej. Specjalizował się w strategiach opartych na danych, optymalizacji konwersji i efektywnych kampaniach płatnych. Jako t-shaped marketer łączy szeroką wiedzę branżową z głęboką specjalizacją.
Stanowisko head of sales obejmuje Mateusz Blumenfeld. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Wyróżnia go podejście do pracy oparte na szerokich kompetencjach, merytoryce i umiejętności budowania partnerstw.
Head of partnerships został Damian Kaczmarek. Jego kilkuletnie doświadczenie w branży oraz podejście oparte na szczerości i profesjonalizmie ma być kluczem w budowaniu strategicznych partnerstw.
Dzięki zmianom firma chce utrzymać kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Poprzedni rok Semcore zamknął przychodami na poziomie 13 mln zł.
- 1